Hoi An

30 juli 2016 - Hoi An, Vietnam

Na een eerste zalige nachtje in ons nieuwe verblijf, was het tijd om de buurt hier verder te gaan verkennen! Na het ontbijt en de tocht van de jongens naar de luchthaven, bracht de chauffeur van onze homestay ons naar het centrum van Hoi An waar ik de kledingmakers aan het werk zetten voor 3 unieke rokken! ;o) We namen al een klein kijkje in the old village van hoi an waarna we met de taxi naar onze workshop "lampionnen maken" werden gebracht! Dit was zoo leuk!!! Met ons zessen op mini krukjes in een mini winkeltje ieder een eigen lampion maken die we dan volgende week aan ons terrasje kunnen maken!! Die feestjes in de tuin gaan nog gezellig worden!! Haha!! Volgens Seth was dit het mooiste dat hij al ooit zelf geknutseld had!! Na de workshop zijn we ff gaan chillen in een cafeetje tussen de locals met een spelletje kaarten! Echt zo genieten!!

Om 16u werden we aan onze kledingmakers verwacht om de scooters op te pikken!! Wel effe spannend in dit verkeer waar er geen verkeersregels zijn en de gang van zaken is: tuteren om degene die voor je rijdt te laten weten dat je hem voorbij gaat steken!! We hebben nu een meisjes -en een jongensscooter. (Met 3 op de scooter is een minimum hier! We hebben al scooters gezien met 6 man erop!!) Echt geweldig om te doen!!! Cruisen door de stad!!! s'Avonds zijn we terug gebrommerd naar de oude stad. Echt zo prachtig!!! Zoveel lichtjes, leuke kraampjes, bbq naast het water,.. De kids waren echt onder de indruk!! (En wij ook wel!!)

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade