Hoi An part II

30 juli 2016 - Hoi An, Vietnam

Na een rustig nachtje, mochten de kids vandaag beslissen wat er op het programma stond. De keuze was snel gemaakt! Met de scooters richting "the beach"!!! En wat voor een beach was dat!!! Palmbomen, ligzeteltjes, zandstrand en helblauwe zee!!! In het begin waren ze wel een beetje op hun hoede toen ze zagen dat er best wat kwallen door het water zwommen, maar al snel maakte de angst voor steken plaats voor puur waterplezier!!!

In het water en naast de kust liggen hier immens grote zandzakken (zou misschien naar aanleiding van de tsunami kunnen zijn???) waar de kids samen met Mario op avontuur gingen om te kijken hoe ver ze de Chinese zee in konden!! Het water was super warm (wel heel zout) wat ervoor zorgden dat onze 4 waterratjes niet aan land kwamen! Haha!! Enkel om te eten op het strand en om soms effe te chillen zagen we ze terug!!

Om 18u werden we terug verwacht in onze homestay omdat we door de familie hier uitgenodigd waren voor een typisch Vietnamees etentje!! Super lekker eten met super gezelschap!! Onze buren hier waren er ook!! Nieuw zeelanders met 2 kids die al 4 maanden aan het rondtrekken waren! Zo interessant!! Vooral Wannes was onder de indruk van hun verhalen!! Misschien een volgende reis richting Nieuw Zeeland of Australië plannen???? Haha!!

Ondertussen is het nu 20:20 en liggen we allemaal na te genieten op onze bedjes!! Morgenvroeg moeten we opnieuw vroeg uit de veren!! Om 8:00 worden we opgepikt voor een bezoekje aan de Cham eilanden waar we vissersdorpjes gaan bezoeken en zwemmen en snorkelen!!!

1. Oma:
    30 juli 2016
    Leuke fotootjes .Hoe die kwallen zwemmen had ik nog nooit gezien .Plezierig met dat mooi weer .
    Ring is terug .Genieten maar .
  2. Titteke & co:
    31 juli 2016
    Echt??? Is mijn ring terug?? Dat zal ook niet simpel geweest zijn!!! Super bedankt!!!! Echt wel raar ja met die kwallen!! Vandaag gaan we snorkelen dus gaan we nog meer moois zien denk ik!! Tot snel!! xxx
  3. Luc:
    31 juli 2016
    Nu alle verhalen gelezen, ik lees dat jullie het naar jullie zin hebben, en zeker de kids, geniet met volle teugen van jullie vakantie, bedankt voor ons op de hoogte te houden
    groeten van ons beide en tot het volgende verhaal