Hanoi part II

5 augustus 2016 - Hanoi, Vietnam

Na een lang busrit van halong bay terug naar Hanoi, kwamen van de rust terug in de drukte van de stad! We begonnen de scooters, de drukkende warmte, al de geuren,.. Al te missen! Haha!!
We wandelden nog wat door de winkelstraten op zoek naar nog wat souvenirs. De kids hadden allemaal zakgeld gekregen en dat moest natuurlijk nog gespendeerd worden! Na het shoppen zijn we nog een laatste keer een heerlijke Vietnamese maaltijd gaan eten (Ale,.. Tis te zeggen: Seth en Birge verkozen pizza boven noodles!!).
Terug in ons hotel om onze bagage op te pikken, zeiden we tegen de kids dat er iets misgelopen was met onze reservatie en dat we er daardoor niet konden blijven. Iedereen super teleurgesteld en toch ook wat bang waar we terecht zouden komen! Wisten zij niet dat wij als verrassing een 4 sterren appartement met 3 slaapkamers hadden geboekt in een residentie MET zwembad!!! De verbazing was dan ook groot toen de taxi hier voor de deur stopte!! Hun gezichtjes alleen al, maakten het de moeite waard voor ons!! Onze laatste nacht in Vietnam was er eens eentje van luxe met een wasmachine, 3 zachte bedden, een heerlijk ontbijt en een prachtig zwembad!!! Om 13:30 worden we straks opgepikt om ons naar de luchthaven te brengen dus nu nog eventjes chillen en genieten!!!

1. Maerschalckskes:
    5 augustus 2016
    Het zit er helaas weer bijna op voor jullie, maar zo te zien (en te lezen) hebben jullie echt een geweldige vakantie gehad !
    Door de vele leuke foto's voelde het voor ons net of we echt mee in jullie verhaal zaten, heerlijk !
    Geniet nog van de laatste uurtjes daar!
    Tot morgen!
  2. Titteke & co:
    5 augustus 2016
    Helaas zijn onze laatste minuutjes hier ingegaan! Over enkele momenten komt de taxi ons oppikken om ons naar de luchthaven te brengen. We zijn super blij dat jullie ervan genoten hebben!! Wij hebben alle 6 alleszins de reis van ons leven gehad!! Voor herhaling vatbaar!!! ;o) Tot morgen! Kus!
  3. Luc:
    5 augustus 2016
    Bedankt voor de mooie verhalen die wij mochten meelezen, om toch maar een klein beeltje te krijgen van jullie geweldige vakantie, geniet nog van de laatste momenten ter plaatse en we zien uit naar de verhalen die jullie ons brengen zeker van de kids, goede reis