Dag 2 in Ho Chi Minh city

27 juli 2016 - Ho Chi Minh City, Vietnam

Nadat we eindelijk allemaal in beweging waren gekomen (toen was het ongeveer 11:30) hadden we natuurlijk ons ontbijtje in het hotel gemist. We zijn dan maar in de gietende regen op zoek gegaan naar iets lekkers. Gelukkig valt hier warme regen en deed het eigenlijk wel deugd. Na een wandelingetje kwamen we bij de Starbucks terecht waar we lekker konden genieten van chocolade donuts en broodjes. Zalig chillen terwijl de oosterse regenbuien uit de hemel bleven vallen.
Daarna zetten we onze tocht verder terug richting de Benh Thanh markt op zoek naar een Aziatisch gezelschapsspel. We vonden meteen een te gekke houten mahjong (de spelregels moeten we nog wel effe opzoeken op Google ;o) Verder hebben we nog voor bijna al de kids een nieuwe boekentas, zonnebrillen, voetbalteneutjes, armbandjes,... Een echt shopnamiddagje dat ons voor alles samen nog geen €50,00 kostte! Zalig winkelen zo!! ;o)
Na ons namiddagje trokken we eventjes terug naar ons hotel om onze uitstap naar de mekong delta voor morgen te regelen. Het wordt uiteindelijk een dagtochtje + terug een nachtje in ons huidige hotel, gezien we op donderdag al om 17u in de luchthaven moeten zijn voor onze vlucht richting het midden van Vietnam.
De plannen waren om deze avond met zen allen nog eens rond een hotpot te gaan zitten, maar wegens redenen die we echt niet begrepen lukte dit niet. Gelukkig kwam Wannes op het fantastische idee om naar Pho 2000 te gaan. "Noodles for president". Een reftertje waar ook Bill Clinton in 2000 van deze zalige noodle soepen kwam proeven. Echt een geweldige plaats om te smullen!!
We zijn daarna nog eventjes over de night market geslenterd en dan terug richting hotel. We moeten op tijd onze bedjes in gezien we morgen om 7u aan het ontbijt moeten zitten om dan naar de mekong delta te vertrekken!!!

1. Oma:
    27 juli 2016
    We zijn gaan fietsen .onze Giel heeft liggen chillen in de zetel . Nu is hij aan het sjotten .ons Goele is nog op stap met haar vriendinnen .ze zal me morgen gaan missen denk ik want Billie heeft

Al wat lafaaaaa

Onze Giel is aan het voetballen en ons Goele is juist thuis gekomen .billie heeft al wat laten vallen in de badkamer gelukkig voor ons Goele was oma er bij ha ha .geniet van jullie reis .allemaal

Giel is aan het voetballen en Goele is juist thuis gekomen .huisdieren oké .billie heeft al wat laten vallen in de badkamer ha ha .goetjes van ons allemaal x x x

o