Jetlag

26 juli 2016 - Ho Chi Minh City, Vietnam

oh boy! Wat zijn we toch onder de indruk van Saigon!! Gisteren besloten we toch om niet meteen in onze bedjes te kruipen en rustig de stad te gaan verkennen,.. Allemaal mini straatjes met kraampjes om te eten, massage,.. De grotere wegen zijn ongelooflijk druk!! Oversteken is spannender dan welke attractie van Bobbejaanland ook! We zijn eens een kijkje gaan nemen in de Benh Thanh market. Een grote overdekte markt met heel heel heel veel kraampjes met koffie, kleding, rugzakken, stoffen,.. Voor ons was het eerder een markt in een grote sauna gepropt, haha! Wat ons verder nog enorm opvalt is het feit dat die Vietnamezen niet gewend zijn aan grote gezinnen,..we worden voortdurend aangesproken. "4 children??? Big family!!!" Na die eerste indrukken, zijn we nog een lekkere Vietnamese pho (noedelsoep) gaan eten en hebben we lekker onder de airco spelletjesavond gedaan. Om 20:30 waren de kaarsjes uit!! Iedereen viel als een blok in slaap en nu (11:10) ben ik de enige die wakker is geworden van het leven buiten,.. De rest ligt nog lekker in dromenland!!

1. Ann Maes:
    26 juli 2016
    Veel plezier schatjes van patatjes! Vele indrukken opdoen!! Doe niets wat ik ook niet zou doen;-) Groetjes van nonkel Roel en tante Ann! XXX