Laatste dagje Hoi An

2 augustus 2016 - Hanoi, Vietnam

Gezien het onze laatste dag in dit prachtige stadje is, hadden we besloten om nog meer te gaan genieten van the beach!! Na het ontbijt trokken we terug met onze scooters richting het strand waar we nog konden genieten van het zalige warme azuurblauwe water en een lekkere lunch op het strand.

Helaas moesten we al op tijd terug naar onze homestay omdat onze chauffeur ons om 14u naar de luchthaven zou brengen. Toen we de rekening kregen van deze 4 PRACHTIGE dagen vielen we toch wel effe achterover!! Alles samen: hotel voor 4 nachten, workshop lampionnen maken, uitstap cham eilanden met snorkelen, lunch, bus en boot, avondeten van de familie, vervoer van en naar de luchthaven (3 keer gezien we nog terug moesten voor de iPad van Wannes), scooters huren voor die dagen,.. Moesten we 10 000 000 dong betalen!!! (=€400,00) voor ons zessen!!! Toch niet meer te doen he!! Hier komen we hopelijk nog eens ooit terug!!!

De vlucht van Da Nang naar Hanoi verliep heel vlotjes! Om 20u arriveerden we in ons nieuwe hotel in terug een veel drukkere Vietnamese stad! We gingen eventjes al eens op verkenning in de stad maar morgen trekken we terug helemaal het Hanoise leven in!!