De start is gemaakt!!

27 mei 2016

Heel lang hebben we er niet over moeten babbelen,.. Alle 6 zagen we het nieuwe avontuur met ons nieuwe gezin meteen zitten!! :o) Na een beetje zoekwerk zijn de vliegticketjes geboekt!!

We vertrekken op 24 juli 2016 om 12:00 richting Moskou vanuit Brussel! We kunnen daar dan 3 uurtjes onze benen wat strekken en dan zet onze koers zich verder vanuit Moskou richting Ho Chi Minh City (Saigon)!! Het 2de gedeelte van onze reis zal er eentje zijn van 9 uurtjes!! Maar dan kan het genieten pas echt gaan beginnen!! We springen dan ergens onderweg ook nog wel 5 uurtjes verder!! We arriveren plaatselijke tijd om 9:20, dus dan zal het hier iets van een 4:20 zijn!

Ook onze terugreis is uiteraard al geregeld!! Op 05 augustus 2016 17:25 plaatselijke tijd,  vertrekken we vanuit Hanoi (helemaal in het noorden van Vietnam) naar Doha (Qatar).Na een vluchtje dan van 5.5 uren kunnen we opnieuw 2.5 uurtjes onze benen strekken en dan zet de koers zich verder naar Brussel waar we op zaterdag 6 augustus rond 7:05 zullen toekomen!!