En toen kwam er eindelijk het verlossende mailtje!

14 november 2020 - Mol, België

Na maanden wachten, mailen, wachten en nog eens mailen,.. hebben we vandaag EINDELIJK onze tickets ontvangen voor ons grote avontuur Thailand-Cambodja 2.0!

Als alles goed gaat (en laat ons er toch vanuit gaan dat 2021 er hopelijk anders zal uitzien), vertrekken we op vrijdag 16 juli om 16u40 richting Bangkok. De rest van onze reis zullen we behouden zoals gepland dit jaar en dan komen we op vrijdag 6 augustus terug richting België! Nog nooit was de opluchting zo groot om deze tickets in de mailbox te ontdekken!! Aangezien we de luchtvaartmaatschappij niet telefonisch te pakken konden krijgen vanwege heel de corona-drukte daar, was het steeds bang afwachten op bericht van hen (dat dan ook meestal niet kwam!) Gelukkig hebben we heel wat trotter-vrienden die ook allemaal verre reizen hadden geboekt voor afgelopen zomer (Namibië, Australië & Zuid-Afrika). Onder andere tijdens onze wekelijkse i-peratief momentjes hebben we elkaar wat tips & tricks kunnen bezorgen! :)

Het plannen, boeken, lezen en vooral het UITKIJKEN is vanaf NU dus terug gestart!!

1. Mario Vanlimbergen:
    Thailand, Cambodja we’re coming in 2021 !!! Joehoe !! 😁😁😁
  2. Mermans Christel:
    Eindelijk!!
    Nu terug plannen, dromen en hopen dat het lukt.

Blijf gezond en hopelijk tot binnenkort.
  3. Kristel Van Hoof:
    14 november 2020
    Absoluut!! Dat komt helemaal goed!! Hou jullie daar ook goed en vooral gezond en tot snel! 😊
  4. An:
    16 november 2020
    Super goed nieuws .. uitkijken naar ... spannend :-)