Het begint terug te kriebelen

27 januari 2020 - Mol, België

Na 4 jaar beginnen de reiskriebels bij ons zessen terug te jeuken,.. Tijd dus voor een nieuw avontuur!!

Wat vast stond was dat onze reis zou starten (en eindigen) in Thailand gezien Birge al jaren droomt van een echte lekkere "bananenröti"!! :o) En ik moet bekennen dat ik zelf ook wel uitkijk naar die lekkere pannenkoeken met banaan en sjokola!! Of we aan onze reis Loas of Cambodja zouden plakken was de moeilijkste beslissing,... We hebben heel lang getwijfeld, veel gelezen, ons geïnformeerd bij onze trotter-vrienden,... en de keuze is gevallen op CAMBODJA! Waarom?? Vooral het gegeven dat Cambodja al iets meer voorzien is op toeristen waardoor de tocht doorheen het land vlotter kan verlopen en er dus een minimum aan tijd verloren gaat,.. Loas is nog veel ongerepter dus ook slechtere wegen en openbaar vervoer,.. Dit staat dus mee op onze bucketlist voor een volgende reis!

Nu eindelijk de rust een beetje gekomen is na de examens, wordt het wel hoog tijd om op zoek te gaan naar vliegtickets zodat de reis al concreter wordt en de verdere planning kan gemaakt worden. Wat vast staat is dat we deze keer een reis maken van zo'n 3 weken. (waarschijnlijk van 17 juli 2020 tem 07 augustus 2020)

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl