Les Dunes

30 juli 2021 - Vendée, Frankrijk

Woensdag 28 juli 2021

Na een kort tripje kwamen we al snel terecht in Les Dunes en dus ook op een 5-sterren camping die vooral door surfers hoog aangeschreven staat. Bij de receptie ontdekten we gelukkig dat er nog een plekje voor onze Patrick was voor 3 dagen! OEF! Tot bleek dat ons certificaat van onze PCR test niet meer geldig was en we eerst een afspraak moesten maken bij de plaatselijke Pharmacie. Pas na negatieve resultaten zijn we welkom op de camping.

Om de tijd te doden, parkeerden we Patrick op een parking ergens achterin en genoten we van een heerlijke zelfgemaakte lunch. Om de buurt te verkennen, namen we de surfskates tevoorschijn en gingen op ontdekking. In een prachtig parkje bleek er een mooi paadje te zijn dat zich perfect leende voor een tochtje. Alleen was het voor de meesten onder ons echt wel veel te steil! 😳 Onze kleinste waaghals hier besloot toch om haar kans te wagen en vertrok “effe een rondje” maken. Met ingehouden adem volgden we haar parcours tot we plots haar voorste wieltjes enorm zagen bibberen en Birge in de bosjes dook. “Oef, gelukkig kon ze net op tijd wegduiken”, dachten we. Helaas was ze voor de bosjes toch nog effe tegen de asfalt gegaan. Gevolg: een open knie, een open elleboog en een open schouder. Met stip is ze dus nu wel de meeste coole surf chick van de Vendee!

DE12D265-38C1-4248-A735-69CB8E76546503C6685A-AA1D-4C59-BC8F-D4EAE95CEA194E530F86-446E-40AC-B648-1FA6FF379F303E8343B5-F402-496E-A1FB-079B3CAD160E89194E03-85E0-41AC-833E-DE44F06B8FC6

Gelukkig kregen we al snel onze resultaten van onze testen en bleek iedereen negatief te zijn! Inmiddels staat Patrick te blinken tussen de andere campers, caravans, tenten en bungalows en genieten wij echt wel van een prachtig weertje!