We keep on believing!! Chiang Mai Thailand!!

10 april 2020 - Chiang Mai, Thailand

Misschien zijn we wel wat té optimistisch in deze onzekere tijden,.. maar we kunnen uiteraard niet langer wachten om toch al wat verblijfplaatsen vast te leggen tijdens onze reis. (fingers crossed dat we er over 97 dagen 11 uur 31 minuten toch zullen zijn! 😊)

Wat we vandaag nog hebben vastgelegd, is ons verblijf in Chiang Mai en onze (bijzondere) verblijfplaats in Pai (beiden het noorden van Thailand).

In Chiang Mai is de planning: 1 nachtje in een hotel, daarna een nachtje bij een gezin op jungle-trekking & dan effe terug bekomen op hotel. We hebben momenteel 1 nachtje geboekt en gaan dan terplaatse nog bijboeken voor 23/07! De kids waren SUPER enthousiast over dit toch wel apart hotel, gezien er een trampoline in de slaapkamer is die ons van het ene bed naar het andere zal doen springen! 😉

Op 21/07 nemen we na een tochtje met de nachttrein onze intrek in "Arch39 Minimal Art & Craft. Als het hier een beetje meevalt en ze hebben nog een kamertje voor ons op 23/07 gaan we zeker ter plaatse nog een nachtje bijboeken,.. Maar eerst gaan we ertussen nog op avontuur in de Jungle!

Arch39 Minimal art&craft Chiang Mai00001Arch39 Minimal art&craft Chiang Mai00003Arch39 Minimal art&craft Chiang Mai00000Arch39 Minimal art&craft Chiang Mai00005Arch39 Minimal art&craft Chiang Mai00004Arch39 Minimal art&craft Chiang Mai00002