Surfs up

17 juni 2021 - Mol, België

Het plan was als ik afstudeerde, dat ik iedereen hier zou trakteren op een tripje Azië! Nu dat plan is er nog steeds, enkel moeten we het helaas opnieuw een jaartje in de ijskast stoppen. We moesten dus op zoek naar een ander avontuur! Omdat we niet voor de all-ins en standaard holidays zijn, begonnen we wat te freewheelen en kwamen uiteindelijk op een top plan! We gaan surfen in Biarritz!

Helaas waren alle campers reeds verhuurd. Plan B dus! We zouden een roadtrip maken met onze eigen bus en onze tentjes uitgooien waar we terecht kwamen. Het doel is Biarritz, maar als we onderweg andere mooie plekken vinden, dan passen we onze route aan.

Net toen we gisteren tijdens onze bbq-meeting hadden beslist dat we met onze bus zouden gaan touren, kregen we alsnog een bericht dat de camper die we wilden toch vrij bleek te zijn! Hoppa! Boeken en betalen dus!

Een extra leuk iets aan deze reis is dat we eindelijk eens op bezoek kunnen bij de coffeeshop van Nathalie! Zij baat sinds enkele jaren een winkel, plantenzaak, coffeeshop,.. uit in Biarritz! We hebben steeds contact gehouden, maar nu kunnen we eindelijk nog eens koffiedrinken samen en kan zij ons wegwijs maken in en rond dit surfers Paradise! 🏄‍♀️

Het plan om naar Brussel te gaan, houden we nog als opvulling van de vakantie! Dat is dan weer het voordeel van vrienden met een appartement in Brussel dat je steeds maar gebruiken he! 😊

surf_0005_0080s7h0lqwl077ttxohnfzh124497498_145184190684556_3723450395943941469_n140366963_193326712536970_8106191718897054734_n