Onze vluchten

15 mei 2022 - Mol, België

Saar houdt al sinds 2 jaar een aftelkalender bij voor ons vertrek. Vandaag wist ze ons dan ook te vertellen dat het nog precies 61 dagen zijn en ons nieuwe Azië avontuur kan starten! 😉

Om alvast wat plaatsen te hebben waar we kunnen slapen, zijn we terug gaan kijken naar onze boekingen van de afgelopen 2 jaar. Enkelen hebben we behouden, anderen hebben we vervangen door iets nieuws (en hopelijk op beter).

Het oorspronkelijke idee was dat onze reis zou starten op 16 juli om 11u40. Enkele weken geleden kregen we echter bericht van Finnair dat onze vlucht verlaat werd naar 19u15. Op zich is dit natuurlijk helemaal niet slecht gezien we dan voor het grootste deel van de vlucht in de nacht zullen vliegen en helemaal fris als een hoentje gaan aankomen in Bangkok! 😂 Lang verhaal kort ... Onze vluchten zien er (voorlopig) als volgt uit:

• 16 juli vertrek in Zaventem richting Helsinki om 19u15 (aankomst in Finland om 22u45)
  • 17 juli vertrek uit Helsinki naar Bangkok om 00u45. We arriveren dan om 16u25 plaatselijke tijd in Thailand. (Hier is het dan 11u25)
  • Normaal gesproken zouden we 8 augustus terug aankomen, maar ook daar is een wissel gebeurd. We vertrekken nu in Bangkok op 8 augustus om 21u30 (hier dan 16u30). We zijn dan om 5u50 in Helsinki.
  • De laatste trip van onze reis vertrekt in Finland vervolgens om 07u40 (9 augustus) en dan komen we terug aan in Brussel om 9u15

Dit zijn voorlopig enkel de reeds bevestigde vluchten van en naar Thailand. De binnenlandse vluchten die we nog gaan nemen, moeten we nog boeken. 😋

1. Luc:
    16 mei 2022
    Ziet er mooi uit, goede planning is alles