Slapen kunnen we ook al in Phnom Penh - Cambodja

10 april 2020 - Phnom Penh, Cambodja

Ook onze overnachtingen (4 nachten) in Phnom Penh hebben al een beetje vorm gekregen. Wanneer we na onze vlucht uit Chiang Mai in Cambodja arriveren, gaan we vooral eerst deze prachtige stad verkennen. Onze uitvalsbasis zal de "Sla Boutique Hostel" zijn. In deze hostel bieden ze ook nog een cooking class aan,.. Gezien we thuis al regelmatig Vietnamese & Thaise lekkernijen op tafel toveren, is het nu misschien wel het uitgelezen moment om ook de Cambodjaanse keuken te gaan ontdekken! 😉

Sla Boutique Hostel Phnom Penh00002Sla Boutique Hostel Phnom Penh00003Sla Boutique Hostel Phnom Penh00005Sla Boutique Hostel Phnom Penh00004Sla Boutique Hostel Phnom Penh00000Sla Boutique Hostel Phnom Penh00001

1. Luc:
    10 april 2020
    De planning Kristel ziet er mooi uit, maar gezien de huidige situatie over gans de wereld denk ik dat ge jullie vakantie een jaartje in de diepvries zult moeten steken, ik vrees dat alle grenzen voor toerisme nog niet open zullen zijn tegen die periode, Afwachten denk ik
  2. Kristel Van Hoof:
    10 april 2020
    Uiteraard zal het allemaal nog heel spannend zijn of we sowieso al mogen vertrekken dit jaar,.. Maar zolang we niets officieel weten zullen we toch wat moeten blijven plannen om toch zekerheid te hebben om te overnachten! 😊We hebben enkel dingen geboekt die we gratis kunnen annuleren dus komt wel goed! Fingers crossed nu he! (en toch al stiekem dromen over een nieuwe "droomvakantie" 😉