Saint Malo

2 augustus 2021 - Saint-Malo, Frankrijk

Na een tochtje van 5 kilometer richting het centrum van Saint Malo ontdekten we eerst nog enkele surfshops voor we richting het strand gingen. In de eerste shop konden we al meteen surfmateriaal huren. Toch vertelde de dude ons dat de beste surfdagen zijn van donderdag tot zondag. Ook bekeek hij samen met ons de surfvoorspellingen en die gaven al een idee van de (weinige) golven. Uiteindelijk beslisten we dan maar om er een dagje strand van te maken in plaats van te surfen. En achteraf gezien was het echt goed dat we geen materiaal gehuurd hadden. Ik ga waren echt geen golven en ook totaal geen wind.  Het zonnetje samen met de wind verraste ons daarom nog met een extra laagje kleur! ☺️ Het strand in Saint Malo is echt wel PRACHTIG!! En het water is er helblauw! Echt een bezoekje waard dus! Uiteindelijk besloten we om toch vandaag onze tocht nog verder te zetten naar Normandië. Patrick bracht ons eerst naar de parking van een supermarkt waar we lekkere smoskes maakten en de rit richting Étretat inzetten.

6B3A6A63-6A88-4910-8927-B64925E16E16E3EFFE6A-A149-48B3-A6ED-6FF310F336BC