Pai - Thailand

10 april 2020 - Pai, Thailand

Op 24/07 gaan we onze tocht door Thailand verder zetten in Pai. De informatie die we terugvinden over Pai is alvast veelbelovend! :

Pai is een klein hippie-dorpje in het noordwesten van Thailand. Ondanks de geringe grootte is het toch een populaire stop onder backpackers. Alleen al de rit van Chiang Mai naar Pai per scooter is een reden om Pai te bezoeken. De schitterende natuur en de relaxte sfeer trekken veel hippies aan, maar ook voor de ‘gewone’ backpacker is Pai een leuke bestemming. Het dorpje zelf heb je binnen een half uur gezien, maar voor de omgeving kun je gerust een aantal dagen uittrekken. Dankzij de heerlijk sfeer wil je vervolgens waarschijnlijk nog niet weg.

We hebben in Pai wel een heel bijzondere slaapplaats gevonden voor 3 nachten! We gaan er nl. slapen in een Glamping tent! En niet enkel de tenten maken ons verblijf er bijzonder,.. Ook is de beachclub voorzien van een heel waterpretpark! ☺️ Na onze jungle-avonturen gaan we dit zeker wel kunnen gebruiken!! Wat ook leuk is: er zijn gratis fietsen die geleend kunnen worden waardoor we daar de buurt ook nog verder kunnen ontdekken! Of misschien gaan we terug à la Hoi An met de scooters de buurt onveilig maken! 😂

Beach Club Pai00007Beach Club Pai00005Beach Club Pai00006Beach Club Pai00002Beach Club Pai00003Beach Club Pai00004Beach Club Pai00001