Is er toch nog hoop??

31 mei 2020 - Mol, België

Ook al waren we een beetje in de ontkenningsfase,... toch beseften we hoe langer hoe meer dat een uitstel van onze lange reis bijna onoverkomelijk zou worden,..

TOT GISTEREN!!! Plots zagen we dat vanaf morgen alles in Thailand terug open mag gaan en ook de toeristische uitstappen mogen allemaal terug opstarten,.. Tot 30 juni zijn er geen buitenlandse vluchten naar het land toegestaan, maar gezien er momenteel minder dan 100 corona patiënten in het land zijn, is de kans groot dat ook deze grenzen terug zullen open gaan!!

We volgen uiteraard de richtlijnen van de ambassade heel nauw op en mocht het om de 1 of andere reden toch afgeraden worden, vertrekken we uiteraard niet en wordt het 2021,..  Gelukkig weten we al van onze vorige reis (reizen) naar Azië dat men daar sowieso nooit geen onnodige risico's loopt en er steeds mondmaskers zijn. Hierdoor zijn we er zeker van dat het misschien zelfs veiliger zal zijn om daar onze vakantie door te brengen dan hier in ons eigen land,..

Schermafbeelding 2020-05-31 om 22.11.21

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Birge:
    1 juni 2020
    Dank je wel, mama! Dat is al een hele geruststelling, en we gaan er toch maar vanuit dat het nog kan doorgaan!❤️