Home sweet home ❤️

8 augustus 2022 - Bangkok, Thailand

Intussen zijn we 6 vluchten, een fietstocht, enkele taxi- en tuktukritten, een nachttrein, een bamboevlot, scooterritten, een ferry, een BTS skytrain en een treinrit verder en kunnen we echt wel zeggen dat dit opnieuw een reis is waar we nog jaren over gaan kunnen napraten (en genieten). Om dit samen met ons zessen te mogen beleven is onbetaalbaar! De flexibiliteit waarmee ook de kids dit avontuur hebben beleefd is echt super! Hotels werden geannuleerd en ergens anders geboekt, routes werden last minute gewijzigd en aangepast,.. en dit steeds in overleg met iedereen en een open blik naar wat er nog zou komen.
#demijneisdebeste #ditpakkenzeonsnooitmeeraf!!

9E9B7387-11C0-4DBA-9C13-94CE8B4697D8

1. Heidi:
    9 augustus 2022
    Fijn dat we (digitaal) mochten meegenieten van jullie avontuur! Ik kijk er al naar uit om alle verhalen te horen... x
  2. Kristel Van Hoof:
    9 augustus 2022
    Daar maken we zeker snel eens tijd voor! ☺️ En liefst met een wijntje erbij want das intussen al een maand geleden! 😳 xx
  3. Luc:
    9 augustus 2022
    Ik dat jullie wel een geweldige reis hebben gehad die ze jullie niet meer afpakken, en nog een hele tijd verhalen zullen kunnen vertellen, ik hoor ze graag en zeker blij dat dat wij de verhalen mee konden beleven, bedankt