Genieten =

30 juli 2021 - Vendée, Frankrijk

Donderdag 29 juli 2021

Wat doet die zeelucht toch deugd! Iedere avond vullen we met een potje kaarten (Presidenten) & Pietjesbak en vallen dan heerlijk in slaap! Na een lekker ontbijtje trokken we vandaag meteen naar het strand! Dit bleek opgedeeld te zijn in verschillende zones. Een zone voor surfers - suppers en een zone voor zwemmers. Op die manier kunnen we al eens van op een afstandje bekijken hoe dat surfen precies werkt! Hihi! We installeerden ons zalig naast het water met een heerlijk briesje! Op weg terug naar onze Patrick reserveerden we onze lessen voor morgen. De meisjes trokken nog naar het zwembad op de camping terwijl de jongens verder in de golven gingen oefenen voor morgen.

Tijdens het douchen merkten we al snel dat we die bikini’s en zwembroeken niet meer uitkregen! Alle 6 zijn we verrast geworden door de wind en de zon en zijn we serieus verbrand! 😂

5E52D53C-AD99-4B6F-B380-C301DB52E7C6570FFE64-D839-441F-AE7A-D5E8BCF4F260

1. Heidi:
    30 juli 2021
    Stuur ook maar wat zon onze kant op, want hier is het maar grijs ...
  2. Kristel Van Hoof:
    31 juli 2021
    Hopelijk is het zonnetje toegekomen daar?? Hier is het nog bewolkt nu, maar zo start iedere dag hier precies! ☺️ Al vrees ik dat het in Bretagne ook gedaan zal zijn met het goede weer! 😳xxx
  3. Oma:
    30 juli 2021
    Mooie omgeving om te verblijven
    Een andere omgeving maar toch wel fijn om het
    mee te maken
    Groetjes aan iedereen
  4. Kristel Van Hoof:
    31 juli 2021
    ABSOLUUT!! Het is hier prachtig!! We dachten dat niets Thailand en Cambodja zou kunnen evenaren, maar dit avontuur hadden we toch ook niet willen missen zalle!! xxx
  5. Goele:
    30 juli 2021
    Beter insmeren en aftersunnen!!!!!!!!! Het lijkt me wel een zalige vakantie!! Veeeeeel groetjessssss xxx
  6. Kristel Van Hoof:
    31 juli 2021
    Haha!! Dat insmeren gaan we zeker niet meer vergeten!! We hebben nog steeds “plezier” van ons mooie kleurtje! 😂 Het IS echt een zalige vakantie!! En we gaan door!!! As we speak zijn we op weg naar Bretagne nu! Richting Quimper. ❤️Xxx