D-DAY

31 juli 2021 - Vendée, Frankrijk

Joepie!! Vandaag is het dan eindelijk zover!! Na een dagje chillen (lees: mentaal voorbereiden) trokken we rond 17u richting het strand. We kregen meteen wetsuites aan en ieder van ons kreeg zijn board. Ontdekking 1: stoer wandelen over het strand met een board onder de arm is pure show! Eigenlijk is het meer: proberen cool te lopen terwijl je met je blote voeten over steentjes loopt en ondertussen een zwaar board probeert recht te houden dat bijna wegwaait door de zeewind! 😂 Maar deze eerste uitdaging hebben we allemaal met glans doorstaan!
De les begon in het water zonder board. Op die manier kregen we al meer gevoel van het body surfen over de golven. Ook leerden we de meest geschikte golven kennen om op te surfen. Daarna was het tijd voor het echte werk.
Feit: het lijkt makkelijker dan het is! 😂 Maar het is wel SUPER leuk om te doen!! Dit smaakt naar meer! En ik ben er zeker van dat ik nu voor ons alle 6 mag spreken!

33DB3F76-89B7-4B08-85FD-C1255CFBFBFDB8097B5C-9001-4A1C-BBA1-DB3412301AD1

Na ons nieuwe avontuur doken we allemaal de douche en gingen we op weg naar een pizzeria. We merkten toen pas echt dat we gesport hadden. Alle kaarsjes waren uit! Voor de verandering gingen de lichtjes deze avond daarom eens snel uit. Spijtig genoeg mistten we hierdoor de trouw van Hans & Libby live in Australië. Maar dat halen we nog in via een heruitzending! ☺️

1. Ineke:
    31 juli 2021
    Zalig, zulke sportieve familie! En stijve armen!? Ik herinner van mijn eerste lessen vooral geweldige spaghetti armen 😂
    Geniet ervan lieverds! X
  2. Kristel Van Hoof:
    31 juli 2021
    Allemaal wat spaghetti armpjes nu denk ik! 😂 De grootste sport was dan ook die plank tegenhouden in die hoge golven! Haha!! Maar die 2 seconden die ik op die plank stonden waren meer dan de moeite! 🥺 #oefeningbaartkunst Tot snel! xxx
  3. Mermans Christel:
    31 juli 2021
    Waw wat een avonturen. Geniet er maar volle bak van en de zon geniet daar ook maar van want hier is het gene vette.
  4. Luc:
    1 augustus 2021
    Hey sportievelingen, geniet maar met volle teugen van zon, zee en strand want hier is het alles behalve leuk, de zomer is hier ver te zoeken, wij vermaken ons met wind en regen,
    tot gauw