Back in bangkok

7 augustus 2022 - Bangkok, Thailand

Een nieuw hotel, een nieuwe buurt. En wat voor een hotel! Ik kan oprecht zeggen dat ik nog NOOIT in zo’n mooi, modern en nieuw hotel verbleven heb! Het rooftop zwembad en fitness zijn echt wel de kers op de taart!
Omdat we toch nog heel wat te ontdekken hebben in Bangkok, zetten we opnieuw de wekkers. We genoten eerst van een zalig ontbijtbuffet van ons hotel en stapten toen met 4 op de BTS skytrain richting het MBK shoppingcentrum. De jongens bleven nog wat sporten in het hotel en kwamen tegen de middag ook naar MBK.

Ikzelf ben echt geen fan van shoppingmalls (lees: ik haat echt alle Wijnegems en Maasmechelen villages 😂), maar voor MBK maak ik wat graag een uitzondering. Dit is met geen enkel mall te vergelijken! 7 verdiepingen marktjes precies met allemaal super leuke spullen! We kregen een totebag kado die we met heel veel plezier en gemak vulden met leuke souveniers en andere hebbedingen. Rond 14u kwamen de jongens erbij en genoten we van een typische (pikante) lunch op de food court van MBK en sprongen daarna in een taxi richting Chinatown, Bangkok.